Nu var det klippt...

To be continued..
Har tagit fram stora saxen och klippt av mitt långa hår.
Så tänkte köra lite före/efter bilder..

                                                           Efter
   image149
Före

                                                       Efter
  image151
Före



Är sjukt nöjd med min nya frisyr men lite ovan. Har inte haft det så här kort sedan femman då jag klippte page.
Kan inte ens få upp det i en svans längre blir bara en tofs som sticker rakt ut.
Men det är skönt att börja en ny termin med en ny frisyr.. I'm loooving it!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0