som åre fast på hemmaplan ;)

I förrgår va det Gasque..
Jag och Helena va dom enda som ville gå så vi gjorde det bästa av situationen. Vi tog en snabb matbit (dvs citronmuffins) hos henne innan vi fick Erik att komma och hämta oss - det regnade ju- och åkte till Jonas på tärnvägen. Satt där i typ två timmar men vi hade så kul att det inte märktes.. Gjorde strawberry daquiries, blandade "drinkar" och hade allmänt roligt.
Sen skjutsade Erik in oss till strömpis.. vi kom in lite sent kanske kan tyckas men det va helt lagom. Fick en vatten-fördrink med lite socker i. Mmm. verkligen. Sjukt jobbig bordsplacering men det löste sig.. Jag och Helena utnyttjade killarna runt omkring oss för att skicka meddelanden och saker. Perfekt!
Hann till och med med att dra till Max där Helena lyckades beställa vitlöksmål med vitlöksdip och fakiskt lyckades få det också. vad är chansen! =) sjukt roligt va det iaf.
Jobbigt att gå upp åtta dagen efter va seg och bakis typ hela dagen kändes det som.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0