Ångrar ingenting..

Pratat med Honung..
Han gynnas ganska mkt av boken jag läser nu. PS I love you.
Kan verkligen rekommendera den.
Medan jag läser den känner jag bara att jag vill ta vara på vartenda ögonblick.
Jag vill inte missa en sekund och jag ska vara glad och uppskatta allt från och med nu. Vill inte ångra någonting.
Tänk, hemska tanke men ändå, helt plötsligt kan det ta slut eller få en tidsgräns. Jag vill inte behöva ångra någonting. "Aldrig" mer arg för onödiga saker.. Haha ve redan nu att jag inte kommer att kunna hålla det men jag ska bättra mig det är mitt löfte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0