Brinnande kinder

Har suttit och ringt runt till en massa bilfirmor i Örebro idag. Började med de tre jag försökte få tag på förra veckan. Där fick jag tag i en minibuss. Sen fortsatte jag och har hittills fått ett kanske, en som ska ringa upp och en jag ska ringa tillbaka till.. Kanske kanske kanske kan funka ändå. Hoppas knuten i magen släpper snart. Men mina kinder håller på att brinna upp.. tycker inte om att ringa såhär. Blir så nervös. Dumma jag gjorde misstaget att kolla i spegeln hur jag ser ut nu.. Heeemsk. Ännu värre är att det va såhär jag såg ut i fredags då på intervjun.

Dagens roliga: När jag blev kopplad vidare på en av bilfirmorna spelades
Killing me softly
instrumentalt. Kändes sådär för någon som ska sälja bilar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0