Dålig helg..

I fredags åkte jag och Johan upp till Örebro.
Väl där beställde vi en pizza innan vi gick bort till Helena för filmkväll. Men kvällen slutade inte så bra. Först höll Johan på att sparka hål i hennes rislampa när han vaknade med ett ryck. Sen när vi skulle gå hem fick jag jätteont i magen. Det höll i sig hela natten. Jag vaknade vi sex på morgonen och spydde, sen igen vid åtta när jag också ställde mig i telefonkö till jourhavande vårdcentralen. Men hon gissade på en dålig pizza vilket verkar stämma.
Jävla campus och ge mig matförgiftning. Låg ner med en värmedyna hela dagen idag. Men idag vart det lite bättre. Har tom kunnat äta och fixa och dona.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0