Långfredag

Igår gick min telefon varm.
Först ringde jag upp Set efter att lyckats ringa de få gånger jag suttit i möten. Så fick jag en intervju på fredag.
Sen ringde ett annat företag som jag sökt. Ett bemanningsföretag som sökte ekonomiassistenter. Så fick jag en intervju vid tio.

Sen efter föreläsningen ringde telefonen igen. Då var det ett tredje företag och en tredje intervju. Den här gången på ett förlag för skönlitteratur typ lite tantsnusk.. Så fick jag en intervju klockan åtta,
Jag som hade tänkt åka på fredag förmiddag först eftersom vi har personalmöte på torsdag. Men nu har jag bokat tåg till torsdag.

Kommer vara helt slut efter den sjukt långa dagen. Som tur va har jag bokat in lunch med Nanna mellan den andra och sista intervjun. Kan behöva prata om nåt annat än mig själv. Ska äta vid centralen. Mys pys.
Har inte riktigt bestämt om jag ska tillbaka till Öret sen eller inte. Vet inte vad jag vill.. velig som vanligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0