Myspys

Igår hade vi tjejfika på stan
På Java såklart.. men satt inte direkt vid det mysigaste bordet.
Hamnade precis vid köket så det var mycket spring.

Åt god mat. Och hade många skratt.
Sen började det jobbiga.. planeringen. Vi skulle försöka föra samman fem scheman.
Det var svååårt. Började med fotograferingen.
Sen fikan i Svampen. Det var tvunget att bli en helg och bara ojämna veckor.. Vi började nu och slutade i slutet av maj.. Haha inte lätt.
Sen kom det sista, resan. Blir nog vecka 35, dvs sista veckan i augusti. Lutar åt Barcelona. Jag och Helena vill ha sol och bad. Anka och Vickan shopping.. Så det blir nog en bra kompromiss. Vill åka nu!

Inte långt kvar till Kina nu.. weeeee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0