Over the moon...

Fick en riktigt glad överraskning idag. Prata med mamma och hon skulle skicka mail till mig så jag gick in på min gmail. Går in där typ en gång i veckan för jag använder den bara för jobbsök. Och nu fanns ett nytt mail med den här texten:

Hej Joanne,

Jag undrar om du fortfarande är intresserad av att arbeta på en liten redovisningsbyrå?

Om du är det skulle jag gärna vilja träffa dig.

Hör av dig så kan vi boka tid för ett möte.

Glaaaad. Ska ringa imorrn och se om jag kan komma på fredag i så fall.. Kan faktiskt åka hem för det =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0