Russin och åter russin

Började dagen med en promenad till Tybble. Köpte lite frukost saker. Sen hem igen och direkt på med mjukisarna. Gjorde en snabbfrukost. Sen tog jag typ världshistoriens längsta dusch. Såå skönt.
Efter det satte jag igång och rengjorde mina ventiler i lägenheten.. Började vid fönstrena men sen blev det alla. Svårast va den över diskbänken. Vågade inte plocka isär den efter att Vickan inte fick ihop sin själv sen. Men nu är mitt kök fit for fight.. eller iaf bättre till flyttstädningen. Har rengjort ovanför alla skåp och på alla hyllor. Jag hatar att inte ha en spisfläkt allt blir så sjukt äckligt och klibbigt. Blääää. Mina stackars händer är helt slut och ser ut som russin med russin. Börjar lite smått få tillbaka formen nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0