Spring spring spring...

Fick samtal från Anka nu. Dom ville grilla idag men det har varit mulet hela dagen så det blev inställt. Istället ska jag upp till henne vid sju och äta innemiddag. Kött, potatis och sås. Blir nog supergott. Mysigt om inte annat.

Såg vårtecken idag! Har sett humlor och maskrosor... nu är verkligen våren här. Det som saknas är solen och några grader. Längtar.. vill ha våra traditionella pluggdagar i solen på en filt vilket typ alltid slutar med att vi solar och pratar mer än vi pluggar. Men det är såå sjukt mysigt. Ett riktigt vårtecken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0