Dopp i kyrkan

Snart ska jag och Johan på dop. Hans lilla kusinbarn Noel som jag hellre vill kalla Liam.
Om man ska döpa en unge efter en Gallagher bror är Liam bättre enligt mig (tydligen) Det är min motvering till att jag alltid säger fel. Får hålla på den och hoppas att jag lärt mig säga rätt namn tills dess.

Har försökt komma på vad vi kan köpa i doppresent. Eftersom de bor i Småland kan man ju köpa lite roliga saker som bara finns typ här. Men vet inte. Svårt. Funderade på att köpa en sån söt T-shirt från Designtorget med texten "Övningsgår". Sen hittade jag en artikel på aftonbladet med en massa föräldrar som gick igenom sina bästa och sämsta köp och där nämndes en flaskvärmare som tydligen också kan värma barnmat. Låter som en ganska bra idé.

Försökte pumpa K på vad hon skulle vilja ha. Menar hon ska ju ha barn om två månader. Men hon hade inte kommit så långt i planeringen.


Kommentarer
EVELINA

Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=95453 helt gratis! samla poäng och få presentkort på kicks! :D

2008-08-18 @ 12:59:15
URL: http://petterssonevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0