Hooka upp dig

Fick ett roligt samtal idag.
Jag som alla andra hatar när försäljare ringer, men den här gången kunde jag inte låta bli.

i displayen stod bror och jag svarade och möttes av värsta säljsnacket. "om du ska byta abonnemang gå genom mig så får du en mobil på köpet" "jag har alla operatörer" "jag kan fixa allt"... jag bara satt där och skrattade för mig själv när han körde hela säljgrejen för mig. men jag lovar bror. jag ska! Jag ska pimpa dig. Jag ska sälja in dig överallt, hos mina vänner.

Såååå.. om någon därute ska förnya abonnemang och vill ha en telefon eller en bra deal gå genom bror. Han hookar you up.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0