Hösten kommer..

Ännu en vecka har gått.
Ännu en månad.. Ännu en dag.. Tiden rusar fram samtidigt som den går i snigelfart.
Jag kan inte bestämma mig för om jag vill skynda mig eller stanna upp. Ena sekunden vill jag kasta mig in i saker och i nästa vill jag ta det lugnt och njuta av nuet. Men hur vet man? Hur kan man ta reda på vad man vill?

Håller på att drabbas av en smärre höstdepression. Håller med Heena om att det är lite Winnerbäck över det hela. Det är grått, det är trist. Det växlar blixtsnabbt mellan blå himmel och hällregn. Det är varmt, det är kvavt, det är svinkallt, det blåser. Allt helst på samma gång. Men framförallt är det mörkt och trist.


Kommentarer
Camilla Aggeborn

Nu har Nils ( blondinbellas pojkvän) blivit sveriges största manliga bloggare. ÄR det inte fel? Har dom inte tillräckligt med pengar? Läs mitt inlägg angående deras pr trick.

2008-08-14 @ 17:05:22
URL: http://myrrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0