Roomservice

.. jag var Mattias från Roomservice i helgen..
Vi började projektet målning,, Startade med sovrummet. Tog typ fyra timmar att maskera allting. Så jobbigt med rör och garderober och allt. Vi hade TV:n på i andra rummet och lyssnade på tennismatchen. Ganska bra med tanke på att vi började måla samtidigt som matchen startade så fick vi hela tiden uppdateringar om hur länge vi hållt på.

Runt halv nio var vi helt klara med avmaskering och städning. Och inställning av alla möbler. Hade bestämt att åka och äta middag men slutade med mackor och en däckning på soffan. Nu har jag en såååån träningsvärk. Har ont i alla muskler i benen (??) helt konstigt. Kan knappt gå.

Och sen är det dags för hall och sen det enorma vardagsrummet. Vet inte hur jag ska klara det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0