Bridezilla

Hade en smärre mardröm i natt.

Drömde att det var dagen för B-dagen. Vilket konstigt nog var en torsdag. Inte så verkligen med tanke på att B-dagen är på en lördag. Men men.

I alla fall så hade vi glömt att hämta ut klänningen och jag hade ingen sminkös som skulle komma. Så mao så föll typ hela min dag ihop. Vaknade med ett ryck. Och efter lite logiskt tänkande var det ju inte verkligt i och med att:

A. Det är december och inte juli
B. Det var en torsdag men borde varit en fredag.

Puuh.


Kommentarer
Helena

C: Dina tärnor kommer ha koll på att klänningen finns tillgänglig och sminket kommer att vara ordnat. :)



Sluta drömma mardrömmar nu ;)

2008-12-03 @ 08:45:21
URL: http://heenamedl.blogspot.com
Anonym

D: Dina tärnor har inte heller fixat klänningar, vilket innebär att det är för tidigt för att oroa sig, eftersom C redan fastställts: dina tärnor har koll :P



Ja, sluta oroa dig. Du ger mig stressmagsår ;P

2008-12-03 @ 11:43:31
Helena

haha, tycker att punkten D är väldigt bra.. Du ser Jossis, du har ingenting att oroa dig över :)



Det låter ju jättebra.. Jag är som sagt intresserad :)

2008-12-03 @ 18:38:01
URL: http://heenamedl.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0