Jag med...?

Känns så fel egentligen.

Lyssnade på Lady Gaga, hon är bara 22 år. Jag är 23 och jag har inte kommit så långt i min karriär. Även fast vi inte har samma typ av karriär så skulle jag ändå vilja ha kommit lika långt.

Cecelia Ahern är en annan. Hon är i och för sig 27 år men ändå. Har något att jobba emot där. Hon har släppt en massa böcker varav Ps I love you hunnit bli film.

Jag, tja jag har pluggat i tre år. Jag har jobbat i ett halv år. Det enda jag åstadkommit rent karriärmässigt är att jag fått utökade arbetsuppgifter. Och visst det är super kul men inget achievment award direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0