Juldagsparty

Igår åkte vi ner till skogen. Vi skulle egentligen ha åkt idag men det skulle bli surprisefest för en kille här nere. Ganska kul. Vi kom och blev tillsagda att gömma skor och jackor och inpuffade i sovrummet. Där satt vi helt tysta och vågade knappt andas när han kom in i lägenheten. Sen blev vi hämtade och kom ut sjungandes ja må han leva. Haha han skrattade rätt rejält.

Kändes lite som när flera clowner kommer ur en pytte bil.

Sen bjöds det på hemmagjorda räkmackor, TP spel och en massa drickandes och musik.
Blev en rätt lyckad kväll om man räknar bort vissa saker... Haha, M skulle göra cola i en soda stream och hällde i colan och sen kolsyrade den. Det blev en liten cola fontän i köket.

Nu ska vi snart ut på promenad i vinterlandet. Mys


Kommentarer
Helena

Hoppas du har det bra och att julen va lika bra som det låter :)



Måste bara skratta lite åt M... Hur lyckas man? :)



Saknar dig vännen!

2008-12-27 @ 21:40:24
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0