Regn är så juligt

I helgen har Johans föräldrar varit på besök så vi har varit på lite turer...

I lördags började vi med att åka ut till IKEA och köpa ett matbord och lite småplock. Sen vidare till Bauhaus och införskaffade ett badrumsskåp. Snabbt packa ur och fika innan vi åkte in till stan och Gröna Lunds julmarknad.

Det regnade lite så det var ju inte direkt julstämning. Men köpte lite lotter och mandlar och mös trots kylan. Sen vidare till Sergel torg innan vi åkte hem. Helt slut efter detta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0