Spray date

Igår gick vår favorit film American Dreamz.

Den visades på den sämsta och enda kryssningen jag varit på. Åk aldrig på Spray-date kryssning!!
Fy fan, det var det värsta jag varit med om. Medelåldersgubbar som super sig ap fulla, medelålders tanter som stöter på allt, även det som inte längre står upp. Vi hade en liten studsboll till idiot som hoppade upp och tog tag i vår dörr och hängde sig där. Blä.

I alla fall, på hemvägen skulle vi ner och bada bubbelpool tänkte vi och gick ner. Men vi vände lika snabbt igen. Och sen såg vi att det skulle visas en film och tänkte att det inte kunde bli värre. Filmen sög! Men den var ändå bättre än kryssningen som Helena så fint påpekade.

Aldrig mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0