Billigt är bra

Har mkt fritid just nu. Jag och Charlotta är otroligt omotiverade med vårt PM. Kanske för att vi inte ska lämna in det på ett tag. Så istället går vi runt i skolan och stör folk, framförallt mina stackars överpluggade redovisare. Så skönt iaf att dom alltid sitter vid samma bord så det är ingen gissningslek eller springa runt.. Bara att gå dit. Gjort det varje dag nu,, majs majs

Idag va jag och tränade med cam'lil och Heena pena. Det gick riktigt bra. Mkt bättre än sist. Så nu kommer jag väl få världens mega träningsvärk imorrn.

Nästan klart nu med lägenheten.. hoppas.
Blev totalt utskrattad av Helena på msn igår. Du är så snäll darling. Kanske berodde på vad jag sa, vet inte... =) Men men,, berättade att jag hittat en ny favvo-affär. Rusta. Typ det enda jag har råd med, nä men dom hade supersöta glas och muggar som jag vill ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0