Semledag..

Igår en dag för sent firade vi fettisdagen. Vi fem plus Charlotta åkte in till stan och fikade på Hälls. Började med att jaga runt halva stan efter Heena och Camilla. Dom ringde först o va på scorett och innan vi hann dit kom nästa samtal att de va på wedins. till slut hann vi ikapp dom efter ett tredje samtal.. inte alls jobbigt. sen bort till Hälls för semmelätande.

Blev en hel kväll på Hälls med en massa flams och skratt. Annika berättade om sin tragiska uppväxt vilket gjorde att vi alla satt dubbelvikta och asgarvade. Vickan skratta så hon grät. Sen många timmar senare gick vi.. Och gick hela vägen till Behrn innan vi stannade och väntade in bussen. Rolig kväll!


Kommentarer
vicks

fniss :)

2008-02-07 @ 18:33:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0