Sista minuten

Har haft mina små nojjor i veckan.. Igår fick jag för mig att stålulla allt i köket. Ville få stekpanna att glänsa som aldrig förr. Men det va svårare än jag trodde. Så jag gick över på att få bort te-rester från tekopparna. Sen gick jag över till spisen och tog bort allt fastbrända.

Sen dog jag, trött och med russinfingrar.

Jag och Charlotta va duktiga idag och lyckades få ihop nio sidor.. Haha vi är på gång!

Sen fick jag en fix idé i sista minuten och gick hem och packade. Det jobbiga var att jag packade i typ en timma och varje gång jag kom ner i porten stod några tjejer där. Sen satt dom ner och blockerade hela gången med fingrar på golvet. Vääldigt roligt att gå runt med massa saker i händerna. Men vad gör jag inte för att få vakna med min älskling! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0