Nytt år..!

Firade nyårsafton hos en gammal korrare till Johan i Solna. Började med fördrink och ombyte hos Ylvas moster som bekvämt nog bodde på andra sidan gatan från festen.
Va 90-tals tema på festen,. Jag gick i ett par höga avklippta Gul och Blå jeans och ett ribbat svart linne med leggings. Vart lite Melrose Place. Hehe.. den gamla dängan. Va en kul fest, fick vin spillt över mig och ett ragg.. Haha. Ring mig, asså om du vill ring mig.. Mmm sure. Memoriserade ditt nummer verkligen.

Sen vart det bakispizza till middag följt av shoppingtur idag med fika och sen Heroes maraton. Säsong 2 är bra, spännande..

Stoooora nyheter! På söndag ska jag på en visning av den mest uuuunderbara lägenheten i Solna. Översta våningen, stor och nyrenoverad. Me loooove. Och billig. Håll tummarna


Kommentarer
Helena

Haha du är så kinkig ;)

2008-01-08 @ 11:15:07
URL: http://heenamedl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0