Såååå sjukt trött...

igår va jag vaken i 20 timmar. Och körde hem sådär vid tolvsnåret.
Vid tre kom vi fram till ett isigt och halt Örebro. Sen kunde jag såklart inte somna och sova mina futtiga fem timmar. Kommer stupa idag!!

Hade en rolig dag igår iaf. Hade en kul bilresa upp, jag och Johanna rockade loss till Queen. Fick lära Jocke om Bohemian raphsody. Sen mingelskola och REA på Börsen. På väg till Sthlm blev vi stoppade för rutinkontroll och Martin som körde fick blåsa för första gången. Johanna försökte fota den söta polisen. På vägen tillbaka fick Martin mig att köra av fel. Tack kompis!

Nu är det snart skola, sen sätta sig i bilen igen och köra tillbaka till stockholm. Logiskt, nope.



Kommentarer
Ida

Vilken härligt rosa blogg : )

2008-01-26 @ 21:50:48
URL: http://littlemissi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0