Tillbaka i verkligheten

Efter träningen igår (som nästan tog livet av mig och min trötta hjärna) samlades alla tjejerna plus sofia på Bryggan för middag. Mysigt, vart lite minnens snack och sen en lång stund i Heenas portuppgång och några konstiga samtal. Hahah kunde ha varit fylle men vi var tyvärr spiknyktra.
Jag lyckades med några Jossor, fast muntliga.
Kvällens citat: "Jag ser inte folk, folk ser mig "
Jag skulle förklara för Anka att jag inte kände igen några nollor och även om jag gjorde det ser jag aldrig folk eftersom jag inte väntar mig att se dom.

I helgen blir det Sthlm! Kommer va konstigt att bo i Jorges lägenhet.. Har bara varit där två gånger och nu ska ja sova i någon annans säng. Skum känsla..

Gillar verkligen min nya kurs. Helt nytt sätt att tänka sitter hela timmarna och funderar och tänker.. Inte alltid rätt ska kanske tilläggas. Men idag gick vi igenom den ekonomiska historien från industrialismen till oljekrisen.
Nä nu ska här pluggas lite till. Kom av mig lite i VG-ruset.



Kommentarer
stine

ha en bra dag.. kram

2008-01-22 @ 13:56:33
URL: http://stineb.blogg.se
Nahal

Grattis till VG söta!!

2008-01-22 @ 16:57:01
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0