tjejkväll med undantag

igår hade vi en myskväll uppe hos annika. jag o Johan började kvällen med att frossa. En massa massa mat ala GG. Allt som saknades var en klassiker som Willy Wonka och efterrätt.
Sen upp till Annika och kolla på Illusionisten med Heena. Försökte göra Heena förvånad när Johan svarade i porttelefonen uppe hos Anka men hon reagerade inte..

Kommer sakna att kunna springa i trapphuset i bara tofflorna, sån tur kommer man aldrig ha igen. Att ens vänner bor i samma trappuppgång bara några ynka trappsteg ifrån. Nu får ja ju vara glad om vi hamnar i samma stadsdel eller stad. Kommer sakna Muttrarna!

Nu väntar ja bara på att bli sjuk, enligt Annika blir man det efter att uppsatsen är klar och pressen släpper. Får väl se. Men först mer träning.. blir tre pass i veckan med. Step styrka, push and lift och aerobic challenge. Sommar 2008 here i come..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0