Yummy in my tummy

Mysigt igår, åt pizza med Sofia, Heena och Anka. Sen satt vi och snacka och kolla i gamla skolkataloger tills tolvslaget. Tjejkväll!

Idag va jag Heena och Sofia och tränade Aerobic challenge. Instruktören va tio minuter sen och va typ stressad under hela passet. Min koordination var inte på topp, det var lika mycket hjärngympa som träning. Men det va kul och va sjukt slut. Förhoppningsvis lyckades jag träna bort min träningsvärk från i tisdags. Nu är det lugnt fram tills måndag.

I helgen kommer Cam'lil. Mys pys. Har inte sett henne sen USA. Ska bli kul!!
Känner mig (inte) duktig, bakade choc choc-chip hazelnut cookies. Dom vart goda, frasiga och chokladiga.
That's the way the cookie crumbles.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0