Äntligen slipper jag honom..

..Kronberg får inte ställa upp i OS. Det var på tiden tycker jag.
Han får alltid vara med i olika mästerskap men han blir ju aldrig bättre än typ sexa. Och det är i försöken sen är han ju lååångt bak i fälten. Han har liksom inte riktigt där att göra.

Han är alltid så dryg i intervjuerna efter loppen. Typ "jag hade det här", "jag kommer vinna nästa helt solklart". Och så kommer han typ sist och skyller typ på kläderna eller på att vinden va starkast på hans bana. Usch hatar såna sportmänniskor., Acceptera någon gång att man kanske inte är så bra som man tror!

Visst var det lite dåligt på hur han åkte ur. Att han inte kom vidare för att någon kom in på hans bana.
Men egentligen.. hade han verkligen tagit tiden annars?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0