Bicacle

Borde åka till Cykelringen idag (enligt Andy) och kolla ut en cykel. Men de öppnar inte förren kl nio på kvällen. Vet inte om jag orkar ta mig till Sumpan då bara för det. Inte själv. Kanske väntar tills nästa månad när jag kan dra med mig J också. Måste ju ändå vara snäll och glad när jag träffar Mange och är nog det mer om jag har någon med mig som håller mig vaken och på bra humör. Framförallt som kör.

Vill ha en ny cykel så jag kan cykla till typ Sumpan istället för att behöva passa tågtider. Men det är dyyyrt. Även med halv priset kostar en ju flera tusen. Kommer krävas mkt flörtande känns det som.


Kommentarer
Helena

Jag lovar. Jag har inte glömt kofabriken.. Men jag minns inte hur det började??? :S



Som svar på din andra fråga tror jag att det blir Sverige.. Som det ser ut nu så blir jag ensam på min semester så åker ev. hemåt ett tag... Ska du göra på din semester då?

2008-07-30 @ 18:51:39
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0