Som vanligt igen

Helgen i Öret va superb förutom den lilla detaljen att det ösregnade heela helgen.
På lördagen när vi gick på stan fick vi planera vart vi skulle gå så vi kunde fördriva tiden under regnperioderna och sen springa lite i regnet..

Vi började med frukost på Java, sen shoppingrunda som avslutades med lunch/middag på Java. Det var sen lunch men det var det enda vi åt.. Sen hem och piffa och ha allmänt trevligt innan vi gick till Pitchers. Har nog aldrig skrattat så mycket som när vi diskuterade historien om NS och hur alla hennes kläder hamnade på bagagebanden och hon fick plocka upp dom en och en helt obekymrat. Så sjukt kul.

Hörde det roligaste på busshållsplatsen. S bror skulle köpa en bussbiljett över sms och läste på affischen och skrev in. Sen fick han tillbaka ett svar men inte det han väntade sig. Det stod typ att han hade fel serienummer försök igen Bingolotto. Jag och Heena stod brevid och försökte hålla oss för skratt va såå sjukt kul.

Sen skulle vi bara gå en liten stund till Anders och ta lite gratisdricka men fastnade. Såklart när vi kom skulle dom dra igång ett musicquiz. Så vi blev uppdelade i lag, jag fick varken vara med Heena eller J. Men hamnade i samma lag som Frida B. Va lite förvånad att se henne där.

Sen gick dom vidare till Frimis, numera Strömpis.. så vi tänkte gå tillbaka till Pitchers men hamnade på bussen hem och fortsatte där istället. Sen väcktes jag på morgonen efter att min mobil ringde. Jag va helt disorienterad, vilket Heena hade väldigt roligt åt. Vi tog en lugn morgon med frukost hemma. Hmm.. frukost vet jag väl inte. Mackor med smör för det var det enda hon hade hemma. Det och kaviar och tacosås.. hmm smör fick funka. Sen avslutades dagen traditionsenligt på Java igen. Det spöregnade hela tiden så vi va helt genomvåta och väskorna med. Köpte varmt te på stationen för att bli normal igen.


Kommentarer
mingla

får jag fråga dig en sak :) ?

2008-07-22 @ 08:14:24
URL: http://heymingla.blogg.se/
Helena

haha du är så kinkig på det där med frukost :P



Tack för en superduperbra helg :)

2008-07-22 @ 20:19:57
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0