Tältandes i skärgården..

Nja inte direkt va. Har haft en hel helg av Grey's. Maraton..

I fredags fick jag jobba över två timmar, vilket gjorde mig två timmar försenad till den intima after-worken jag planerat med Honung. Men till slut kom jag loss och mötte upp honom på Odenplan och drack lite öl och skrattade.. Mest åt varandra tror jag.

På lördagen åkte vi till villan och plockade äpplen och hade jobbigt kroppsarbete. Det fanns planer på att åka ut i skärgården över en dag men de gick bort när tält blandades in. Det låter mysigt i teorin att sitta på en klippa och ligga i ett trångt tält och bli värmd av sin älskling. Men det är stenarna, pinnarna, insekterna, kylan och regnet som stör mig. Och lukten av syntet och plast.. Nä det fick bli skön helg hemma med Greys istället.

I helgen drar vi båda till Öret.
Så tjejer, vad säger ni om reunion. Vi möts på Java.. var annars =)
Behöver en Java-fix. Saknar det sååå mycket. Finns inget sånt ställe här uppe. Iaf inte om man vill ha frukostbuffé, god mat, bra fika och inom rimligt avstånd.


Kommentarer
Helena

Den är under konstruktion haha. Ska ta tag i det där någon dag, om jag orkar :)



Ja, jag veeeet. Jag har inte sett hela så jag förstår den inte än.. Måste undersöka det hela :)



Java, java och java i helgen... Blir mysigt! Och lite shopping och skvaller förhoppningsvis ;)

2008-07-13 @ 21:43:12
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0