What to do...

Funderar på vad jag ska hitta på i helgen..
Ska jag åka ut till landet och vara lite social med mina föräldrar och sola lite..?!
Isf kan jag välja ut virke och färg och så till hyllorna jag bett pappa att snickra ihop åt mig.

Blir typ fem 20x20 hyllor i vitt eller vitlack med en liten konsol under varje som ska sitta lite "huller om buller" i vardagsrummet. Sen ska jag måla på var sida om dem. Jag hade tänkt randigt men fick tips om rutigt av bror min. Ska pumpa på hur han tänkt och vem vet,, han kanske får göra det =)

Behövs så mycket inför målandet. Måste skaffa papp, penslar, rollers, målartvätt, maskeringstejp, schablon.. låång lista = dyrt. Men men fint ska det bli!


Kommentarer
Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna goodiebagtävlingen, värde c.a 3000:- , endast tre personer med och tävlar än så länge och jag tror att deltagarantalet kommer bli väldigt lågt! Så passa på, stor chans att vinna, tävlingen kommer antagligen bara pågå ett par dagar till! :)



O det är även 4 tröstpriser i form av biobiljetter så än så länge ser det ut som att alla deltagare kommer vinna något :) Passa på!

2008-07-24 @ 11:45:25
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0