Morden i Midsomer..

Det är inte sommar förren det är Midsomer och Allsång på Skansen.
Fick ett sms från mamma imorse på jobbet där det stod: Midsomer ikväll jippie.På väg ut till Grisslehamn. Så avis. Vill också ut till Grisslehamn och köpa rökt sik och honungsgrillat fläsk och gå i bodarna. Då är det riktig sommar. Sen hem och bena fisken och äta med färsk potatis, gräddfil och gräslök. Och knapra gott fläskkött. Muuums.

I helgen blir det landet.. har jag bestämt.
Längtar. Får ju ingen semester så då får jag ta helgerna till det. Ska ut igen nästa helg eftersom jag ändå blir själv kvar i lägenheten när J åker till Brucean i Gbg. Då ska jag umgås med mamsen och gå på Thuns! Me like!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0