Mumma

Har börjat jobba mig igenom Häagen-Dazs sortimentet.
På ICA här finns en hel frysdisk full men den enda som fanns kvar nu var Baileys. Och med tanke på att jag dels inte tycker om den och dels att det finns typ 20 kvar i disken. Därför blev det en blandad låda den här gången. Fyra pyttesmå söta burkar med olika smaker.

Etta på listan ligger just nu Brownie tätt följt av Strawberry cheesecake, Cookie dough chip och Dulce di lecce. "Äckligast" (inom kaninöron med tanke på att ingen är direkt äcklig) är choc choc chip för den smakar för mycket choklad av dålig kvalitet och Belgian chocolate för det vart alldelles för mycket trots att den va god.

Kvar i min frys ligger en med Oroes i. Har höga förväntningar på den.. ska bli gott


Kommentarer
vicks

Heeejj.. ojj vad du har skrivit på. Har en hel del att läsa igenom ser jag. =)Har varit lite off på att läsa bloggar. Hoppas du med fick en trevlig midsommar. Vädret var faktiskt helt ok. Hur går det på det nya jobbet?? =)=) PÅ forex är det ju som vanligt.. men det vet du ju redan. =)

Kramkalas!! //Vickan

2008-06-22 @ 12:24:49
Anonym

hej! självklart har jag varit på caledonien hehe...2 ggr tror jag??:P vi får ses nån kväll, jag vill höra allt om ditt nya jobb o se din lägenhet:-) kram

2008-06-22 @ 17:33:23
Anonym

//annika

2008-06-22 @ 17:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0