Baksätestelefonör

Imorrn blir det hem till Sthlm. Ska bli mys. Ska bo hos mina föräldrar imorrn och sen på fredag blir det första natten i nya criben. Haha så löjligt jag vet men jag var tvungen. Lyckades iaf övertala Annika att ta samma tåg som mig hem imorrn så jag får sällskap hela vägen hem typ. Supermajs.


Pratade med mamma förut. Alltid lika kul med dom. Man pratar inte bara med en för den andra står alltid där bakom och pratar. Pappa brukar lacka ur när han pratar och kasta över telefonen till mamma men sen står han själv där bakom och pratar. haha priceless.

Iaf så sa hon att min syssling Patriks barn ska döpas nästa helg. Så gulligt har inte sett lilla Viktor Erik än. Säkert supergullig. Längtar redan. Kanske ska flörta in mig så jag får använda honom som substitut för mitt syskonbarn som jag väntar på. Vill ha en liten bebbe att gulla med! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0