Blond

Jag gjorde en ny blond sak igår.. Jag skulle beställa en ny kamerasladd för att min har försvunnit spårlöst. Jag hittade en på en sida men på bilden visade dom inte sladden.. Så jag skickade ett mail till dom och frågade om den kom med. Fick svaret att "självklart medföljer nätsladden" sen när jag skulle gå in och beställa den läste jag på sidan igen och där stod det i texten att nätsladd medföljer.. Grattis världen..!

Hittade en nästan lika fin på Tjuvlyssnat.se

Två svenska tjejer ~18 sitter och fikar med den enas föräldrar. På väggen sitter en lapp på franska.
Pappan: De tar inte checkar här.
Tjej 1: Vadå, serverar de inte folk som kommer från Tjeckien?
Pappan: Men åh! Sånt säger man ju inte högt!
Tjej 2 (diskret till tjej 1): Nää, jag tänkte att det för en gång skull inte skulle vara jag som sa alla dumma kommentarer. Fast jag tänkte samma sak...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0