Cuppa Java

Ikväll va vi på en mysig fika på Java,, satt och asgarvade i mellanåt. Hade kramp i magen efter ett tag. Diskuterade gamla minnen, släkt och familj och en massa annat. Kul kul. Ser fram emot nästa gång. Det hade gjorts om lite på dekoren inne på Java. Lite tavlor hade bytts ut mot runda ringar och en vägg hade målat om. Majs.

På tal om majs lyckades jag smälla i mig en hel burk med majs igår. Det är farligt gott och det stillar mitt sockerbehov fast med bättre samvete. Dags att ställa fram russinburken igen känner jag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0