Dacapo

Har precis kollat klart på schlagerfestivalen. Var inget CSI idag så jag fick stå ut.. Jag som hoppades att Christer Sjögren skulle få en fet nolla. Men så blev ju inte fallet. Han kom ju inte ens sist. Hemska tanke om den där saken hade gått lite längre.

Charlotte va väl helt okej, men inte lika trallvänlig som den gamla dängan. Gjorde verkligen ett smart val när jag höll mig borta från radion nu under den här veckan. Alla låtar spelas ju twentyfour-seven. Usch.. lite är väl okej men varje dag är ju en inbjudan till rena rama självmordssekten.

I love Björn. I want more!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0