in the business

Va och provade kostym idag. Är helt clueless med hur en kostym ska sitta på en tjej. Killar kan jag efter att ha växt upp med Andy. Satte på mig byxorna som fick mig att krympa fler storlekar.. på längden. Fick gå och hålla upp dom för att ta mig till spegeln. Kavajen va för stor. Och såklart fanns inget av de i mindre storlekar. Så typiskt.. Killarna fick typ välja på sju kostymer och vi fick en. Karin hittade en sen åt mig men den fick mig att se ut som jag sjöng i en kör.. Så det slutade med att fyra mot en röstade för att vi ska kolla på Zara på söndag istället. Vi har trots att tusen kronor per person att spendera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0