Inflyttad!

Nu har vi äntligen flyttat in.. Har följt processen med min ny laddade kamera. Kommer bildbevis nån gång snart. Imorse klockan tio åkte vi till mäklaren och skrev pappren och fick nycklarna. Sen va det en tripp till lägenheten och inspektion av städningen. Vi körde ett lass själva sen fick vi hjälp med de två andra av johans kompis Jorge och min papps.

Nu har jag själv (så stolt!!) skruvat ihop min fåtölj och mitt matbord.
Har packat upp och diskat i stort sett allt porslin.

Hittade såklart min kameraladdare i flytten idag. Såklart eftersom jag precis köpt en ny. Tja ja med min tur kommer väl den ena gå sönder snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0