Listan blir längre..

Nu är de skönt att vara hemma. Precis pratat med mina föräldrar som helt förstörde mina planer. Andy ville använda min bil i veckan fast att jag planerat att ta den hem nästa helg.. Typiskt. Och jag som fortfarande väntar på den där utlovade skjutsen sen han var 18. Hmmm va ju ett tag sen, och den har ju inte hänt än. Bäst för honom att han kan bära ordentligt för jag tänker bara ligga som en diva och delegera.. Önsketänkande jag vet!  =)

Mycket att tänka på inför flytt. Måste fixa elen till den nya lägenheten, säg upp min. Och kolla uppsägningstiden på elen till den här.. Säga upp telefon och Com Hem.. Mkt mkt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0