Nu är julen slut..

eller nej... Den här helgen har Johans föräldrar varit här. Vi har varit på Ikea och köpt lite nya möbler och jag hittade en massa fina skålar i fyndhörnan! Hehe åtta skålar för åtta kronor.. wee

Sen hittade vi ett par sjukt snygga tavlor.. På Bauhaus av alla ställen. En tjej och en kille i en bar med röd bakgrund som kan sättas så dom tittar bort eller på varandra.

Det som va bra med att ha Johans mamma här är att jag får medhåll i det jag vill.. Snart får jag mina fransgardiner också =)
Men nu ska det blir skönt med lite ensamtid i veckan igen.. Har längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0