tomt hus

Drabbades av inredningsmani.. Har flyttat om allt i sovrummet bara för att flytta tillbaka det. Haha. Nästan utan några heta argumentationer. Men mitt skrivbord är inte det mest stabila. Krävdes lite hjälp för att få det i en del igen. Men nu står det där det stod från början. Lyckades ju till och med få det helt städat och genomgånget.
Va lite ovant att sova på fel sida av sängen men det gick bra. Mysigt nu med mindre möbler. Fast liite tomt. Det är slut på mysiga middagar där man kan se varandra i ögonen, nu är det TV middag som gäller. Så amerikanskt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0