Äntligen avklarat


I torsdags började SM helgen.. på kvällen var det utomhusaktiviteter o form av volleyboll o brännboll mm. Sedan invigning med den sjukt bra filmen som PJ gjorde. Hoppas den hamnar på youtube. Fredagen slutade i en middag med musiktävling. Igår va the main event... finalen och banketten.


Det blev HHSS som vann.. (handels i sthlm) för typ åttonde gången.
Maten va god, Lazee under förväntan.. men det kanske bara är jag som inte gillar sån musik för det går inte att dansa till. Jag hade min nya Kina klänning och fick en heeeel flaska öl utspilld över min rygg. Hoppas klänningen klarade sig. Fick ett super trevligt samtal med Fraser Doherty.

Det har varit en minst sagt händelserik helg. Securitas har hälsat på oss några gånger och SEB dyrkade lås. Men nu är det skönt att det är över. Det va mitt Everest!


Kommentarer
Sofia

är du laddad?=)

2008-05-14 @ 17:17:23
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0