Äntligen.. eller

Igår fick jag det härliga samtalet. Mitt när jag stod på ICA ringde dom från bemanningsföretaget och sa att revisorsbyrån jag va på förra veckan ville ha mig! =) Samtidigt ville jag ju gärna ha jobbet jag va på intervju igår. Lite för att det stod ett par underbara svarta Jimmy Choos och fullt av fina väskor! Men också för att det va ett bra jag och inom mode som jag vill...

Ska skriva kontrakt med revisorsfirman nästa vecka. Vågar inte riktigt ta ut det nu efter förra gången, fast det känns ju mer seriöst nu när jag haft en riktig intervju och har ett bemanningsföretag emellan. Så nu är jag (eller ska bli) en working girl vid Odenplan! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0