Ja må oss leva

Igår hade jag och Helena en middag, vi firade oss tillsammans. Vi märkte att helgerna och dagarna började ta slut så det fick bli så. Vi gjorde en trerättersmiddag med skagen som förrätt. Risotto med kyckling, mozzarella och prosciutto till huvudrätt och chokladcheesecake som efterrätt. Super gott blev det men väldigt mättande.

Vi hade väldigt kul under matlagningen.. Hon hade inga servetter så vi improviserade och vek hushållspapper. Blev väldigt fina kreationer. En elefant, en orm, en fågel, en rosett och en ospecificerad.

Fick mina Mitt och Ditt skålar som jag kollade på förra året och en klänning som jag ville ha. Bilder kommer sen. Helena fick Desperate Housewives säsongerna 1 och 2.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0