Regnruset

Igår var det vårruset här i örebro.
Helenas föräldrar kom hit och va så snälla och skjutsade ut mig o Sofia till Gustavsvik. Sjukt dåligt väder, kallt och hemskt. Sen började det såklart regna. Vi gick runt i varje tält för att försöka hålla oss torra. Åt en massa youghurt och godis. Mums

Jag och Sofia hade bestämt oss för att gå så vi satte på oss jackorna. Hade tre lager på mig.. Inte så skönt sen. Vi tyckte det gick så långsamt framåt så vi började jogga/springa för att komma framåt. Slutade med att vi sprang halva vårruset. Kände mig riktigt duktig med tanke på att jag inte sprungit nåt på ett helt år.

Sen åkte alla hem till Helena för picnic framför hockeyn. Riktig rysare men den slutade ju bra. Grattis Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0