Telefono...

Imorgon är det dags för nästa intervju.. Då ska jag ha en telefonintervju med en annan revisorsbyrå. Har försökt ladda inför den idag på promenaden med Helena. Hon har sin intervju på fredag så vi diskuterade bra och dåliga sidor. Det är så svårt det där.. Vill ju inte vara klyschig och inte framstå som helt fel heller.

Vi har kommit att inse att det i stort sett bara är en fråga om personlighet när man söker som revisor. Känns liite tufft. Men jag hoppas på oss båda! Det skulle vara perfekt om vi båda fick revisorsjobb som vi vill ha så kan vi hjälpa varandra med att komma in i det nya livet - arbetslivet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0