På B

Igår åkte jag hem till Anki och Ted och umgicks lite tills Johan kom och vi beställde pizza. Spelade lite TV spel och drack vin. Allmänt mysigt.

Sen drog vi oss in till Berns. Fick en smärre chock först, för det fanns bara skyltar om Emilia de Poret. Inte riktigt vad vi ville se... Vet inte ens vem hon är. Men till slut hittade vi rätt lokal.

Va lite grinig för att först kom en av deras vänner på och spelade några låtar, sen fick vi vänta i typ 50 min, en timma innan de kom på själva. Jag va sur, ja. Men mjuknade sen när alla fina låtar kom. Dom är såå bra. Såg att alla par ställde sig lite närmare varandra och gungade mjukt till musiken.

Här är min absoluta favorit...

The Swell Season - Falling slowly



The Swell Season - When you mind's made up


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0