Snart åker jag...

Nedräkningen har börjat.

Snart är det lunch och då är det typ bara fyra timmar kvar tills jag får möta upp Johan för lite mat innan mitt tåg går.
Är såå spänd.. om bara några timmar ska jag åka till Öret för att spendera en helg med mina favvisar.. Helena och Camilla.

Först åka tåg med Anki till Arboga..
Sen hämtad med bil vid stationen... Lyx!
Följt av middag hos Helena
Lördag på stan med Helena och Camilla,
Lördag kväll middag och drinkar på stan.
Söndag mys och sen tåg hem med Anki.

Bra helg!!!


Kommentarer
Helena

Snart så... Snart! :)

2008-11-07 @ 11:49:22
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0